25.5.2015

Tapasimme Seppo Kankaanpään aurinkoisissa tunnelmissa! Seppo näkee myös tulevan kyselyn tulokset mielenkiintoisina: hän myös totesi hallitusten olevan kovin erilaisia riippuen yhtiöstä, sen koosta ja iästäkin. Myös B2B voi olla erilainen tästä näkökulmasta kuin B2C-yritys. ”On hyvä että hallituksessa asiakasajattelu nousee uudenlaiseen roolin,” Seppo totesi
 
Iiro ja Tuija Tapaaminen professori Iiro Jussilan kanssa Lappeenrannan Teknisellä Yliopistolla. ”Asiakaskokemuksen tulisi olla strategiatyön ytimessä. Kuitenkin jopa kuluttajaosuustoiminnassa hallitukset keskittyvät usein byrokratiaan tai teknistaloudellisiin kysymyksiin, eivät asiakaskokemukseen. Olette tarttuneet tärkeään aiheeseen. Suomen nousu edellyttää sitä, että hallitukset tulevat markkinalähtöisemmiksi ja tässä sen prosessin tarkastelu, jossa asiakaskokemus muotoutuu on kaiken ytimessä.” Iiro toteaa.
 
Tarja ja Kirsi
Tapasimme SMT Oy:n toimitusjohtaja Kirsi Paakkarin kanssa aamukahvin merkeissä maanantaina 25.5.2015. Asiakasajattelu hallituksen työskentelyssä viritti valtavasti hyviä kommentteja ja kysymyksiä. Kirsi korosti asian tärkeyttä ja peräänkuulutti mm. asiakasajattelun ja yrityksen strategisesti tärkeiden mittareiden loogista yhteyttä.